Poptávka
Brandujete? Aneb Proč je důležité pečovat o pověst e-projektu + 9 tipů, jak na to
Přejít na článek
  • 27. 7. 2017
  • Míša Koutná

Brandujete? Aneb Proč je důležité pečovat o pověst e-projektu + 9 tipů, jak na to

Co je vlastně "brand"? Co si pod tímto anglickým slůvkem představit? Je to logo firmy, či snad její slogan? Nebo se pod pojmem “branding” skrývá něco víc? Pojďme se dnes zaměřit na podstatu brandingu, rádi vám vysvětíme, proč je dobré se brandingem zaobírat a přidáme pár užitečných rad.
Jak si obstarat vizuální materiál pro e-projekt a neporušit autorská práva?
Přejít na článek
  • 20. 7. 2017
  • Míša Koutná

Jak si obstarat vizuální materiál pro e-projekt a neporušit autorská práva?

Obrázek zaujme každého čtenáře/uživatele/zákazníka jako první. Úspěch webových stránek i propagace tkví v upoutání pozornosti. A na takové vzbuzení zájmu nezbývá, jak jsme si již vysvětlili, příliš času. Kde ale neustále brát foto a grafické podklady?
Recenze od zákazníků - cenná zpětná vazba i účinný marketingový nástroj
Přejít na článek
  • 13. 7. 2017
  • Míša Koutná

Recenze od zákazníků - cenná zpětná vazba i účinný marketingový nástroj

Aktivně pracujete s marketingovými kampaněmi, propagujete obchod skrze sociální sítě, investujete finanční prostředky do influencerů i tištěných médií a jste otráveni z toho, jak rychle díky placené propagaci mizí těžce vydělané peníze? Možná vás nejednou napadlo, jak to udělat, aby byla propagace vlastního e-projektu co nejlevnější. Nebo ještě lépe: Aby byla úplně zadarmo. Je to vůbec reálné?
Infografika “Ať online projekt jenom kvete!“ aneb Jak na účinný marketing
Přejít na článek
  • 6. 7. 2017
  • Julie Kirchnerová, Míša Koutná

Infografika “Ať online projekt jenom kvete!“ aneb Jak na účinný marketing

Ležel váš online projekt dosud ladem? Pak nezbývá nic jiného, než se pustit do jeho zvelebování. Návodník pro marketingové zahradníky vám pomůže k bohaté úrodě a k chutným výsledkům. Online marketing se totiž nedělá jen tak - za každou práci musí přijít odměna. Mrkněte, jak na to!
11 důvodů, proč si založit vlastní e-shop. Znáte je?
Přejít na článek
  • 29. 6. 2017
  • Míša Koutná

11 důvodů, proč si založit vlastní e-shop. Znáte je?

“Mít tak e-shop!” Také jste si už minimálně párkrát podobně posteskli? Splňte si své přání a dejte se na e-shopaření. Možná to bude nejlepší rozhodnutí vašeho života.
5 tipů, jak na profitabilní social marketing
Přejít na článek
  • 15. 6. 2017
  • Míša Koutná

5 tipů, jak na profitabilní social marketing

Sociální sítě v sobě ukrývají obrovské množství potenciálních zákazníků. Byla by škoda nevyužít svých šancí a nechat si mezi prsty proplouvat tak velké a zajímavé obchodní příležitosti. K tomu, abyste postupovali na sociálních sítích správně a postupně plnili vytyčené cíle, je nutné zvolit odpovídající strategii. Připravili jsme 5 dobrých tipů, jak na profitabilní social marketing. Znáte je?
Infografika “Využití barev v marketingu” - znáte svůj odstín?
Přejít na článek
  • 1. 6. 2017
  • Julie Kirchnerová, Míša Koutná

Infografika “Využití barev v marketingu” - znáte svůj odstín?

Nejen na dobrých nápadech záleží. Přemýšleli jste někdy nad tím, jak moc ovlivňují marketingové výsledky například obyčejné barvy? Modrá, červená, zelená... Možná budete až překvapeni, co všechno se k jednotlivým odstínům pojí. Odhalte, která barva je pro váš projekt tou nejlepší a vytěžte z barevné "spolupráce" maximum.
9 tipů, jak pracovat s emoční inteligencí v marketingu - dokončení
Přejít na článek
  • 25. 5. 2017
  • Míša Koutná

9 tipů, jak pracovat s emoční inteligencí v marketingu - dokončení

O tom, jak je dobré pracovat s emocemi svých zákazníků. Volné navázání na předchozí článek "Emoční inteligence - rozumíte svým zákazníkům?".
3 věci, které jsem se naučila na UXcampu v Kodani
Přejít na článek
  • 24. 5. 2017
  • Bára Škeříková

3 věci, které jsem se naučila na UXcampu v Kodani

Koncem prvního májového týdne proběhl v Kodani dvoudenní UX camp CPH. Jedná se o tzv. otevřenou konferenci, která je založená na barcampovém principu, kdy obsah tvoří samotní účastníci. Lístky se prodaly během 17 sekund a mně se povedlo jeden ukořistit. Takže hurá, čeká nás výlet do Kodaně!
Emoční inteligence - rozumíte svým zákazníkům? Část 1
Přejít na článek
  • 18. 5. 2017
  • Míša Koutná

Emoční inteligence - rozumíte svým zákazníkům? Část 1

Znáte poslání marketingu? Jste správně uvažujícím obchodníkem či marketérem? Disponujete emoční inteligencí? Je možné emoční marketing propojit i s jiným? Tyto i další otázky podrobně rozebíráme v první části článku o emoční inteligenci.
Připravte se na novou generaci zákazníků. Vpusťte do e-shopu Zetkaře!
Přejít na článek
  • 12. 5. 2017
  • Míša Koutná

Připravte se na novou generaci zákazníků. Vpusťte do e-shopu Zetkaře!

Co nebo kdo je to generace Z? A jak se liší od generace Y? Pojďme si představit budoucí nejsilnější kupní sílu a ukázat si, na co dát pozor už nyní. Včasná příprava na nové zákazníky výrazně zvyšuje šanci na dosažení velkých úspěchů v rámci vašeho online projektu.
Kdo to je influencer a proč je fajn s ním spolupracovat?
Přejít na článek
  • 4. 5. 2017
  • Míša Koutná

Kdo to je influencer a proč je fajn s ním spolupracovat?

Influencer marketing nabírá na obrátkách a je čím dál populárnější. Víte, co je zač? Co si pod ním představit a jak jej využít i v rámci vlastní propagace? Přinášíme vám shrnující článek o influenceringu, ve kterém se dozvíte vše, co potřebujete pro úspěšnou influencer propagační kampaň.
Marketingové triky aneb Jak povzbudit zákazníka k nákupu?
Přejít na článek
  • 27. 4. 2017
  • Míša Koutná

Marketingové triky aneb Jak povzbudit zákazníka k nákupu?

Získejte si své věrné zákazníky pomocí šikovných marketingových triků. Víte, na co klást důraz a co do své obchodní komunikace začlenit? Odhalujeme několik přínosných tipů, díky kterým váš projekt zazáří.
Zboží.cz šlape na paty Heuréka.cz: konkurenční boj sílí s novou funkcí
Přejít na článek
  • 24. 4. 2017
  • David Kratochvíl

Zboží.cz šlape na paty Heuréka.cz: konkurenční boj sílí s novou funkcí

Seznamácký tým nedávno potěšil SEO specialisty - uvedl totiž do provozu BETA verzi nástroje Webmaster. Tím ale inovace neskončily, na řadu přišlo i Zboží.cz. Co se od 20. dubna v rámci oblíbené služby změnilo?

Chcete vědět víc? Mrkněte na naše další projekty nebo na nás samotné!

Kontaktujte nás

Chcete projednat možnost spolupráce nebo se zeptat na něco, co jste nikde nenašli? Na odpovědi jsme tu my - pište, volejte nebo nás navštivte.

Jak můžeme pomoci?