Sanasport
Sanasport
Eshop Sanasport.cz nabízí kvalitní sportovní oblečení a vybavení předních světových značek. Specializuje se zejména na běh a zdravou chůzi a poskytuje špičkové poradenství včetně diagnostiky došlapu a měření nohou v kamenných prodejnách.
Naše spolupráce začala již v roce 2010 a Sanasport provázíme od jeho úplných počátků až dodnes, kdy stále vznikají další zajímavé příbuzné projekty.
Jak s námi Sanasport vyrostl?
V počátcích naší spolupráce značka Sanasport neexistsovala. Pro „sportovní nadšence“ z Brna jsme vymysleli marketingovou strategii, díky které jsou dnes tam, kde jsou, a svou činnost neustále úspěšně rozšiřují.
622 % nárůst návštěv
Oproti roku 2010 vzrostly v roce 2014 návštěvy více než šestinásobně
1 Kč vydělá 10 Kč
Po investici do našich služeb se Sanasportu zvedly tržby desetinásobně
1 000 000 návštěv
Za první 3 roky spolupráce jsme na eshop přivedli přes 1 mil. návštěv
63 % objedná opakovaně
Více než polovina návštěvníků objednala více než jednou
5:30 minut
To je doba, kterou uživatelé průměrně tráví na Sanasportu
Nová prodejna v Brně a Olomouci
Sanasportu se daří, a tak si loni v Brně otevřel novou prodejnu, kde má pro prezentaci zboží i poradenství a diagnostiku větší prostor i pohodlí. Letos je na řadě Olomouc.
Vývoj spolupráce
Na počátku naší spolupráce byla parta sportovních nadšenců s nápadem, nyní se už jedná o zavedenou, úspěšnou značku, které se staráme o marketing a pomáháme rozjíždět nové projekty.
Redesign eshopu Sanasport.cz Responsivní webdesign, nový systém
Sanasport.cz drží krok s dobou a trendy: eshop je nyní rychlejší, přehlednější, dobře vypadá a můžete v něm pohodlně nakoupit na jakémkoliv zařízení.
Obstáli jsme v džungli emailingu
Direct mail stále patří mezi nejefektivnější marketingové kanály, a proto si na něm dáváme jaksepatří záležet. Aktuálně z něj Sanasport získává téměř čtvrtinu celkového obratu.
9,35
Stránek průměrně navštíví uživatelé přivedení z emailové kampaně
15 %
Všech objednávek z eshopu je generováno díky systematickému emailingu
124
Rozeslaných emailů tvoří 24% z celkového obratu eshopu
Příběh nekončí...
Z osazenstva Sanasportu se rychle stali nejenom naši klienti, ale také naši přátelé. Máme radost, že se naše úspěšná spolupráce stále rozvíjí a rozšiřuje o nové projekty.