Naším úkolem bylo zefektivnit komunikaci a informovanost v rámci České spořitelny. S chytrými emaily, propojenými s plakáty přímo v budovách, se nám zadařilo.
48%
O tolik se zvedla hodnota čtenosti emailů.
2880
O tolik minut jsme v průmeru zrychlili výrobu emailů.
9%
O tolik se zvedla proklikovost emailů.
Firemní plakáty jsou umístěny všude po budovách České spořitelny. Nevtíravě a nápaditě informují o důležitých změnách a inovacích ve firmě. Jednotný styl plakátů nám zajistil pozitivní reakce.
Firemní bulletin obsahuje ty nejdůležitější změny, postupy a novinky v rámci celé skupiny. Díky vydařeným emailům jsme zvedli čtenost a informovanost mezi zaměstnanci o pořádný kus.
České spořitelně jsme také naprogramovali intuitivní rozhraní, přes které lze rychle rozesílat informace na všechny pobočky a všem poradcům. Tímto krokem se skvěle zrychlila interní komunikace. Emaily lze navíc číst na každém zařízení.