Poptávka

Sanasport Sanasport

Zobrazit web

Sanasport

Eshop Sanasport.cz nabízí kvalitní sportovní oblečení a vybavení předních světových značek. Specializuje se zejména na běh a zdravou chůzi a poskytuje špičkové poradenství včetně diagnostiky došlapu a měření nohou v kamenných prodejnách.

Naše spolupráce začala již v roce 2010 a Sanasport provázíme od jeho úplných počátků až dodnes, kdy stále vznikají další zajímavé příbuzné projekty.

Jak s námi Sanasport vyrostl?

V počátcích naší spolupráce značka Sanasport neexistsovala. Pro „sportovní nadšence“ z Brna jsme vymysleli marketingovou strategii, díky které jsou dnes tam, kde jsou, a svou činnost neustále úspěšně rozšiřují.

622 % nárůst návštěv

Oproti roku 2010 vzrostly v roce 2014 návštěvy více než šestinásobně

1 Kč vydělá 10 Kč

Po investici do našich služeb se Sanasportu zvedly tržby desetinásobně

1 000 000 návštěv

Za první 3 roky spolupráce jsme na eshop přivedli přes 1 mil. návštěv

63 % objedná opakovaně

Více než polovina návštěvníků objednala více než jednou

5:30 minut

To je doba, kterou uživatelé průměrně tráví na Sanasportu

Nová prodejna v Brně a Olomouci

Sanasportu se daří, a tak si loni v Brně otevřel novou prodejnu, kde má pro prezentaci zboží i poradenství a diagnostiku větší prostor i pohodlí. Letos je na řadě Olomouc.

Vývoj spolupráce

Na počátku naší spolupráce byla parta sportovních nadšenců s nápadem, nyní se už jedná o zavedenou, úspěšnou značku, které se staráme o marketing a pomáháme rozjíždět nové projekty.

2010
Školení & Analýzy Marketing a strategie
2011
Vytvoření první verze eshopu. Po půl roce 1 000 objednávek.
2012
Vytvoření Adapoint.cz. Spolupráce se značkou Adidas. Napojení na systém SAP.
2013
Slazenger-mice.cz Specializovaný brandový eshop
2015

Redesign eshopu Sanasport.cz Responsivní webdesign, nový systém

Sanasport.cz drží krok s dobou a trendy: eshop je nyní rychlejší, přehlednější, dobře vypadá a můžete v něm pohodlně nakoupit na jakémkoliv zařízení.

Obstáli jsme v džungli emailingu

Direct mail stále patří mezi nejefektivnější marketingové kanály, a proto si na něm dáváme jaksepatří záležet. Aktuálně z něj Sanasport získává téměř čtvrtinu celkového obratu.

9,35

Stránek průměrně navštíví uživatelé přivedení z emailové kampaně

15 %

Všech objednávek z eshopu je generováno díky systematickému emailingu

124

Rozeslaných emailů tvoří 24% z celkového obratu eshopu

Příběh nekončí...

Z osazenstva Sanasportu se rychle stali nejenom naši klienti, ale také naši přátelé. Máme radost, že se naše úspěšná spolupráce stále rozvíjí a rozšiřuje o nové projekty.