Poptávka
← Zpět na všechny články blogu

Jak si založit reklamní účet Google AdWords a Sklik?

  • Bára Škeříková
  • 20. 11. 2016
Jak si založit reklamní účet Google AdWords a Sklik?

Založení účtu Google AdWords pro jednotlivce

Pro založení AdWords účtu je potřeba mít Google Account, který ještě nebyl spojen s žádným existujícím účtem AdWords. Pokud si do svých účtů nechcete přidávat testovací kampaně, vytvořte si účet klidně fiktivní na accounts.google.com.

K založení účtu AdWords přejděte na adwords.google.cz.

Veškeré nastavení, až na měnu a časové pásmo, lze posléze změnit.

1. Nejprve zadejte informace o vaší firmě

  • Zvolenou e-mailovou adresu
  • Webové stránky

2. Vytvoření první kampaně

  • Rozpočet

    • Uvedenou částku pro rozpočet lze změnit následně, není nutné si s ní nyní lámat hlavu. Zvolte proto klidně 10 Kč.

    • Předvybranou měnu CZK nelze posléze změnit! Pokud potřebujete jinou měnu, nezapomeňte ji upravit v tomto kroku.

  • Cílové publikum

    • Vyberte zeměpisné oblasti, kde se reklama bude zobrazovat.

    • Lze nastavit celý svět, konkrétní země, kraj nebo jen určenou oblast podle vzdálenosti od bodu pomocí kruhového cílení.

    • Můžete vyloučit i nerelevantní oblasti.

  • Sítě

    • Nastavte síť pouze na “Vyhledávací síť”, té bude věnováno školení.

  • Klíčová slova

    • Zadejte alespoň jedno klíčové slovo.

    • Popřípadě můžete uložit slova předvybraná, která vám navrhuje AdWords na základě vašeho webu.

    • Více o klíčových slovech nám řekne analýza, kterou probereme na našem školení.

  • Nastavení nabídky

    • Nechte implicitní nastavení.

  • Vytvoření první reklamy

    • Můžete si zkusit napsat jednoduchý text.

    • Popřípadě vyplňte vstupní stránku a do ostatních políček napište jakékoliv písmenko tak, aby se dala reklama uložit.

3. Fakturace

  • Vyberte zemi, kde se nachází vaše fakturační adresa.
  • Vyplňte své daňové a firemní údaje, jako je jméno firmy, adresa, primární kontakt pro komunikaci při případných problémech s fakturací.
  • Vyberte nastavení plateb:
    • Automatické platby - platíte za reklamu až zpětně na základě toho, kolik jste proklikali. Poplatky budou automaticky účtovány, jakmile zůstatek dosáhne určité částky, nebo 30 dní po poslední platbě. Tuto platbu doporučujeme, jelikož se pak nestává, že vám na účtě dojde kredit, aniž byste si toho několik dní všimli. Nemusíte mít strach o spendy - svoje útraty ovlivňujete nastaveným rozpočtem, kterým se Google řídí.
    • Manuální platby - platíte předem a náklady se odečítají z předplaceného kreditu.
  • Podle výběru nastavení plateb, pak zvolíte platební metodu (pro manuální platby je možné navíc zvolit klasický převod prostředků, který ale může trvat 5 až 10 pracovních dní. Dále je nutné zadat k převodu minimální částku 300 Kč).
  • Časové pásmo - zkontrolujte správné nastavení, nelze jej později měnit stejně jako měnu!

Pozn. k fakturaci: Pokud pouze testujete, není nutné vyplňovat všechny fakturační údaje, jestliže s účtem nebudete následně pracovat. Vyberte manuální platby a nechte účet prázdný.

Založení účtu Sklik

Pro vytvoření nového účtu na Skliku je potřeba mít libovolný e-mail nebo OpenID.

Pokud vlastníte účet na Seznamu, můžete použít přihlašovací údaje k tomuto účtu, popřípadě si vytvořte registraci na libovolný e-mail.

Po potvrzení vaší registrace, pokračujte na stránku Přihlášení do Skliku, kde se dostanete do systému.

Autor

Bára Škeříková

Bára Škeříková

Kliká na co může

Bára je vyškolená specialistka společnosti Google. Má certifikaci pro Google AdWords, Google Analytics a další služby této společnosti. Kampaněmi se proklikává již 4 roky a neustále se snaží pousouvat nejen na pozicích ve vyhledávání.

Chcete vědět víc? Mrkněte na naše další projekty nebo na nás samotné!

Kontaktujte nás

Chcete projednat možnost spolupráce nebo se zeptat na něco, co jste nikde nenašli? Na odpovědi jsme tu my - pište, volejte nebo nás navštivte.

Jak můžeme pomoci?